Kasia531 - 2010-12-07 08:30:05

Akceptacja regulaminu jest niezbędna, aby użytkownik mógł korzystać z wszystkich możliwości forum.


Postanowienia ogólne:

- Każdy użytkownik ma prawo do swojego zdania
- Wypowiedzi użytkowników nie powinny zawierać wulgaryzmów (złamanie tej zasady grozi ostrzeżeniem)


Funkcje:



Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego).
Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.
Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej).
IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.
Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników.
Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.

Posty

Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik.

Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania.

Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność.



Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne.

Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim.

Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.

Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony.

Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.


Nazwy użytkownika

Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).

Nazwy użytkownika nie powinny być adresem danej strony internetowej

Akceptując regulamin zobowiązujesz się go przestrzegać.

Administratorka, Kasia531.

www.fairytail-pbf.pun.pl www.zarzadzaniewsb2010.pun.pl www.owned-gaming.pun.pl www.wsus.pun.pl www.oldgamesneverdie.pun.pl